>>kp.kp32@yahoo.com<< ياد خدا آرام بخش دلهاست اي خدا بي تو هيچ و پوچيم....باوووررررررررر کن.با سلام و درود بر همه عزيزان حس تنهايي به وبلاگ حس تنهايي من خوش آمديد اميدوارم كه با ديدن وبلاگ من لحظاتي خوبي داشته باشين با آرزوي موفقيت و سربلندي براي تک تک عزيزان دل امير دوستدار هميشگي شما امير براي ارتباط با من ميتوانيد بهم ایمیل بزنید با تشكر از همه عزيزان لطفا نظر يادتون نره مطالب جالب
 
دلگرفته ها با امیر
Yad Khoda Aram BaKhSh Del HaSt
 
 
23 مرداد 1389برچسب:, :: 3:31 ::  نويسنده : امیر و خدا

پدر راهنمایی می کرد و پسر در حالی که نگاهش با چپ و راست شدن دست پدرش همراه شده بود به سخنانش گوش می کرد .

-- زن مثل گردو می مونه باید خردش کرد و بعد مغزش را درآورد و جوید.

-- زن مثل زعفرونه باید حسابی بکوبیش تا خوب عطر و رنگ بده


-- زن مثل نمد میمونه باید یک نقشی بهش داد و تا میخوره کوبید تو سرش تا شکل بگیره

-- زن مثل ……………

پسر فریاد کشید: مواظب باش داره می سوزه …

پدر دستش را گزید و برسرش کوبید و گفت: خدا به دادم برسه این عزیزترین لباس مادرته!!

يه زوج ۶۰ ساله به مناسبت سی و پنجمين سالگرد ازدواجشون رفته بودند بيرون كه يه جشن كوچيك دو نفره بگيرن.
وقتی توی پارك زير يه درخت نشسته بودند يهو يه فرشته كوچيك خوشگل جلوشون ظاهر شد و گفت: چون شما هميشه يه زوج فوق العاده بودين و تمام مدت به همديگه وفادار بودين من برای هر كدوم از شما يه دونه آرزو برآورده ميكنم!
زن از خوشحالی پريد بالا و گفت:
! چه عالی! من ميخوام همراه شوهرم به يه سفر دور دنيا بريم
فرشته چوب جادوييش رو تكون داد و پوف! دو تا بليط درجه اول برای بهترين تور مسافرتی دور دنيا توی دستهای زن ظاهر شد !
حالا نوبت شوهر بود كه آرزو كنه .
مرد چند لحظه فكر كرد و گفت:
… اين خيلی رمانتيكه ولی چنين بخت و شانسی فقط يه بار توی زندگی آدم پيش مياد
! بنابراين خيلی متاسفم عزيزم آرزوی من اينه كه يه همسری داشته باشم كه ۳۰ سال از من كوچيكتر باشه
زن و فرشته جا خوردند و خيلی دلخور شدند. ولی آرزو آرزوئه و بايد برآورده بشه.
فرشته چوب جادوييش رو تكون داد و پوف! مرد ۹۰ سالش شد !!!

نتيجه اخلاقی: مردها ممكنه زرنگ و بدجنس باشند ، ولی فرشته ها زن هستند !!!

خانم جواني در سالن فرودگاه منتظر نوبت پروازش بود.
از آن جايي كه بايد ساعات بسياري را در انتظار مي ماند، كتابي خريد. البته بسته‌اي كلوچه هم با خود آورده بود.
او روي صندلي دسته‌داري در قسمت ويژه فرودگاه نشست تا در آرامش استراحت و مطالعه كند.
در كنار او بسته‌اي كلوچه بود، مردي نيز نشسته بود كه مجله‌اش را باز كرد و مشغول خواندن شد.
وقتي او اولين كلوچه‌اش را برداشت، مرد نيز يك كلوچه برداشت.
در اين هنگام احساس خشمي به او دست داد، اما هيچ چيز نگفت. فقط با خود فكر كرد: "عجب رويي داره! اگر امروز از روي دنده چپ بلند شده بودم چنان نشانش مي دادم كه ديگه همچين جراتي به خودش نده!"
هر بار كه او كلوچه‌اي بر مي داشت مرد نيز با كلوچه‌اي ديگر از خود پذيرايي مي‌كرد. اين عمل او را عصباني تر مي كرد، اما نمي خواست از خود واكنشي نشان دهد.
وقتي كه فقط يك كلوچه باقي مانده بود، با خود فكر كرد: "حالا اين مردك چه خواهد كرد؟"
سپس، مرد آخرين كلوچه را نصف كرد و نيمه آن را به او داد.
"بله؟! ديگه خيلي رويش را زياد كرده بود."
تحمل او هم به سر آمده بود.
بنابراين، كيف و كتابش را برداشت و به سمت سالن رفت.
وقتي كه در صندلي هواپيما قرار گرفت، در كيفش را باز كرد تا عينكش را بردارد، و در نهايت تعجب ديد كه بسته كلوچه‌اش، دست نخورده، آن جاست.
تازه يادش آمد كه اصلا بسته كلوچه‌اش را از كيفش درنياورده بود.
خيلي از خودش خجالت كشيد!! متوجه شد كه كار زشت در واقع از جانب خود او سر زده است.
مرد بسته كلوچه‌اش را بدون آن كه خشمگين، عصباني يا ديوانه شود با او تقسيم كرده بود

 
 
پدر در حال رد شدن از کنار اتاق خواب پسرش بود، با تعجب ديد که تخت خواب کاملاً مرتب و همه چيز جمع و جور شده. يک پاکت هم به روي بالش گذاشته شده و روش نوشته بود «پدر». با بدترين پيش داوري هاي ذهني پاکت رو باز کرد و با دستان لرزان نامه رو خوند :پدر عزيزم،با اندوه و افسوس فراوان برايت مي نويسم. من مجبور بودم با دوست دختر جديدم فرار کنم، چون مي خواستم جلوي يک رويارويي با مادر و تو رو بگيرم. من احساسات واقعي رو با Stacy پيدا کردم، او واقعاً معرکه است، اما مي دونستم که تو اون رو نخواهي پذيرفت، به خاطر تيزبيني هاش، خالکوبي هاش ، لباسهاي تنگ موتور سواريش و به خاطر اينکه سنش از من خيلي بيشتره. اما فقط احساسات نيست، پدر.مي خواهي ازدواج كنيم Stacy به من گفت ما مي تونيم شاد و خوشبخت بشيم. اون يک تريلي توي جنگل داره و کُلي هيزم براي تمام زمستون. ما يک رؤياي مشترک داريم براي داشتن تعداد زيادي بچه.. Stacy چشمان من رو به روي حقيقت باز کرد که ماريجوانا واقعاً به کسي صدمه نمي زنه. ما اون رو براي خودمون مي کاريم، و براي تجارت با کمک آدماي ديگه اي که توي مزرعه هستن، براي تمام کوکائينها و اکستازيهايي که مي خوايم. در ضمن، دعا مي کنيم که علم بتونه درماني براي ايدز پيدا کنه، و Stacy بهتر بشه. اون لياقتش رو داره. نگران نباش پدر، من 15 سالمه، و مي دونم چطور از خودم مراقبت کنم. يک روز، مطمئنم که براي ديدارتون بر مي گرديم، اونوقت تو مي توني نوه هاي زيادت رو ببيني.با عشق،پسرت،John
پاورقي : پدر، هيچ کدوم از جريانات بالا واقعي نيست، من بالا هستم تو خونه . فقط مي خواستم بهت يادآوري کنم که در دنيا چيزهاي بدتري هم هست نسبت به کارنامه مدرسه که روي ميزمه. دوسِت دارم! هروقت براي اومدن به خونه امن بود، بهم زنگ بزن.

گاهی فکر میکنم اونقدر تو زندگی گیر کردم که یادم رفته چرا زندگی میکنم و آدمهای اطرافم اونقدر غریبه میشن که گاهی نمیشناسمشون . تو دنیایی که همش خیانت می بینی و دروغ و ریا چه جوری میشه زندگی کرد. نسل مثلا جوون جامعه شدن یه مشت دختر پسری که اصلا خودشون هم نمیدونن چی میخوان پسرا دنبال دخترا و دخترا دنبال پسران و در عین حال از هم فرارین. دخترای جامعه من فکر میکنن منتهای خوشبختی دنیا تو برداشتن روسری شونه . و سعی میکنن اونقدر دخترونه رفتار کنن که دل یه پسر رو بدزدن و تو این هدفشون هم مرتبا از هم سبقت می گیرن . و پسرهای جامعه میخوان اوقات فراغتشون رو با دخترا پر کنن و آخر سر با یه دختر چشم و گوش بسته از همه جا بی خبر ازدواج کنن . توجیه منطقی رفتارشون اینه که اگه دخترا نخوان اونا هم طرف دخترا نمیرن ولی ای کاش منصف بودن و میدونستن دخترا محکوم به خوب بودن نیستن و گاهی رفتارهایی که از دخترا می بینیم واسه اینه که از این محکومیت وحشتناک به مریم مقدس بودن فرار کنن. خدای من تو دانشگاهها داره چه اتفاقی می افته آرایش های عجیب و غریب رفتارهای زننده ای که بعضی ها انجام میدن گاهی آدم رو متاثر میکنه . گدایی توجه حالم رو بهم میزنه . ما نجابت پسرانه و قداست دخترانه مون رو کجا جا گذاشتیم؟

خدایا کمکم کن هر کسی را دوست ندارم و همیشه ارزش همه را بسنجم
هر کس از باغ و بهار پنجره برایم گفت دلم را به تاراج نبرد
خدایا به من فرصت بده دوست بدارم و دوست داشته شوم
گاهی به ملاقات دلم بیا به پنجره تلنگری بزن و حتی اشک را به چشمانم بخوان تا تو را صدا کنم که میدانم بسیار فراموشکارم
خدایا دل ساده ام را تنها نگذار که بی تو راه را نخواهم یافت
و بی تو بهار به قلبم پا نخواهد گذاشت
میدانم
میدانم دوستم داری به یادم بیاور دوستت داشته باشم بی هیچ توقعی
خدایا من بسیار کوچکم و تو بسیار بزرگ
من کوچک را زیر سایه بزرگیت و ذر قلبت همیشه نگهدار
 

روی بال پروانه ها کشیدمت توی گوش قاصدکها اسمت را زمزمه کردم تمام قطره ها ی بارن را به یاد مهربانیت بوسیدم و دلم را در حصار نگاهت حبس کردم .
تو آن مهربانترینی که معنایت محبت است و صدایت تبسم شاپرک ها که دلم را به بازی گرفته تو عشق را باور کن و من به این تبلور عاشقانه نگاهت سوگند یاد میکنم هیچگاه عشق را جز با تو معنا نکنم .
در میان گلهای صورتی باغچه عشق به انتظارت میمانم و چه بیایی و چه نه دلم را پیشکش قلب آسمانیت میکنم.

روی بال پروانه ها کشیدمت توی گوش قاصدکها اسمت را زمزمه کردم تمام قطره ها ی بارن را به یاد مهربانیت بوسیدم و دلم را در حصار نگاهت حبس کردم .
تو آن مهربانترینی که معنایت محبت است و صدایت تبسم شاپرک ها که دلم را به بازی گرفته تو عشق را باور کن و من به این تبلور عاشقانه نگاهت سوگند یاد میکنم هیچگاه عشق را جز با تو معنا نکنم .
در میان گلهای صورتی باغچه عشق به انتظارت میمانم و چه بیایی و چه نه دلم را پیشکش قلب آسمانیت میکنم.
 

خدایا، مرا ببخش اگرشعرهایم به عشق تو سروده نشد ، مرا ببخش اگر برای خودم خوشحالی کردم بی آن که بهمرغ عشق های زخمی دانه بدهم.از تو مهربان تر کسی را نمی شناسم تا روشنایی هر تیرگیام باشد. وقتی چتر رحمتت را برای باران گناهانم گشودی ، چقدر شرمگین شدم که تو رافراموش کرده بودم.

خدایا ! از خودم گله دارم. دعاهایم ، نیازهایم ، همه چیز، خیلی زود از خاطرم می روند ، نمی دانم چرا یادم نمی ماند آنچه امروز در دستم است، دعای دیروزم بود.چرا از خاطرم می رود زندگی ام دائم در حال تغییر است و اگر داشتههایم را شکر نکنم ، ممکن است فردا در دستم نباشند. پروردگارا ! تو یاری ام کناینقدر فراموشکار نباشم و به چشم بر هم زدنی زبان به گلایه نداشتن ها نگشایم و کمیشاکرتر باشم.
     

 

 

دلم براي خنده ها وشيطنتهاي كودكيم تنگ شده است.
دلم براي باغچه،برايگلدانهاي شمعداني و براي پيچك سمجي كه به ديوار چسبيده است تنگ شده است.
دلمبراي درخت بادام كوهي كه استوار بر قله كوهي چشمان مسافري را جذب مي كند تنگ شدهاست.
دلم براي زردي طلوع، قرمزي غروب، آبي دريا و سبزي دشت تنگ شدهاست.

گاهي بي بهانه آزرده ام كسي را كه نبايد
گاهي بي بهانهمهرنورزيدم به كسي كه بايد
گاهي بي بهانهمتلاطم كردم دريايي را كه نبايد
گاهي بي بهانهمحبتنكردم به دلي كه بايد
گاهي بي بهانه نگه نداشتم آرامشي كهبايد
گاهي بي بهانه مناجاتي نكردم كه بايد

دلم براي اين دلتنگي ها تنگشده است.
دلم براي خدا تنگ شده است.

 
         

هیچوقت نگو با بخشیدن کوچیک میشم چون اگه واقعا اینجوری بود خدا اینقدر بزرگ نبود

همیشه رفتن رسیدن نیست ولی برای رسیدن باید رفت.
در بن بست راه آسمانها باز است پرواز را بیا موز.

من واژه ی غریبی به نام عشق را نمی شناسم و فکر می کنم آدمها محکومند به دوست داشتن چیزهایی که در کنارشان هستند .
به عشق های بی سروته امروزی هم اعتقادی ندارم . این خودخواهی آدمهاست که می خواهند صاحب چیزی شوند که فکر می کنند بی نظیر است و خودخواهانه سعی دارند به خود بقبولانند که محبوب هستند همه در گیرودار این زمانه شلوغ دنبال آرامشی هستند که با واژه ای به نام عشق آن را تفسیر می کنند .
بعضی وقتها به هم عادت می کنیم ، به هم دل می بندیم و نگران می شویم و چشمها به راه آدم هایی که می شناسیم و از ابتدای تولد یاد می گیریم که دوستشان داشته باشیم خیره می ماند .
در این کوره راه آشفتگی دستها نیازمند وجود کسی است ؛ کسانی که ما فقط به این خاطر که کاری برایمان انجام می دهند و به آنها نیازمندیم کنارشان می مانیم و غربت سرد دستهایمان را به آنها می سپاریم .
من تا زمانی که صدای قلبم را نشنوم حقیقت عشق را نمی فهمم . من منکر وجود قلبهایی که به شوق کسی می تپد نیستم ولی فقط در لا به لای کتابهای قصه آن را یافته ام .

گرد و خاک تنهایی قلبمو با جاذبه نگاهت زدودی . خونه قلبمو از غم پاک کردی. حالا که زحمت میکشی ، روی اون میز هم یه دسمال بکش.
 
 
دخترها هر چقدر هم كه با هم فرق داشته باشن تو يه چيزي مشتركن....اونم اينه كه همشون ميگن كه با بقيه فرق دارن
 
 
ويرانه نه آنست که جمشيد بنا کرد ... ويرانه نه آنست که فرهاد فرو ريخت ... ويرانه دل ماست که با هرنگه تو ... صدبار بنا گشت و دگر بار فرو ريخت
 
 
اگر مردها مي توانستند حامله شوند آن وقت سقط جنين ايين مقدسي مي شد ! "فلورانس کندي "...
 
 
روحت شاد و یادت گرامی... . . . . این اس ام اس رو واسه هر کی فرستادم فرداش مرد ... مواظب خودت باش !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
براش بنويس دوستت دارم آخه مي دوني آدما گاهي اوقات خيلي زود حرفاشونو از ياد مي برن ولي يه نوشته , به اين سادگيا پاک شدني نيست . گرچه پاره کردن يک کاغذ از شکستن يک قلب هم ساده تره.
 
 
اميد بهترين چيزهاو انتظاربدترين چيزها را داشته باش،زندگي يك بازي است وما هيچ كدام تمرين نداريم
 
 
بي تو هر گز نمي توانم بميرم . . . . . پس بيا با هم گور به گور بشيم
 
 
از بس كه از لبانت بوسه هفت رنگ گرفتم از شهد لبانت مرض قند گرفتم...
 
 
مي گن مردهاي مجرد كمتر از مردهاي متاهل عمر مي كنند. اما مردهاي متاهل بسيار بيشتر از مردهاي مجرد آرزوي مرگ ميكنن!...

در جلسه امتحان عشق
من ماندم و یک برگه سفید !
یک دنیا حرف نا گفتنی
و یک بغل تنهایی و دلتنگی ...
درد دل من در این کاغذ کوچک جا نمی شود!
در این سکوت بغض آلود
قطعه کوچکی از هوس سرسره بازی می کند !
و برگه سفیدم
عاشقانه قطره اشکم را به آغوش می کشد !
عشق تو نوشتنی نیست ...
در برگه ام ، کنار آن قطره اشک
 یک قلب کوچک می کشم !
وقت تمام است .
برگه ها بالا ...  

 آنروز که به تو گفتم دوستت دارم لادن ها تازه از خواب بیدار شده بودند و نسیم عشق تازه جریان گرفته بود . آنروز چشمه اشک تازه جوشیده بود و قلبهایمان پر بود از عطش . همدیگر را کنار دریاچه آشنایی پیدا کردیم . تا صبح زیبای عشق کنار هم به تماشای طلوع بهار نشستیم و بی آنکه بدانیم به هم دل بستیم و در چشمان یکدیگر محو شدیم .
نمیدانم چند روز از تولد غنچه ها گذشته بود که من عاشقت شدم و کدام پرستوی بی آشیانه عشق را زیر گوشم زمزمه کرد .
نمیدانم به کدامین گناه مرا با غربت اشکهایم تنها گذاشتی و از سوسوی غریب کدام ستاره گذشتی . مرا در غار حسرت ها حبس کردی و لطافت کودکانه ام را به باد تمسخر گرفتی از کجا بودی ... کجا رفتی ... نمیدانم . ولی به همین بازی عروسکی زندگی دل می بندم .

قرار نبود نیامده بروی ، قرار نبود کسی منتظر دیگری بماند و این انتظار تا ابد طول بکشد . قرار نبود من باشم و تو نباشی این رسم وفاداری نبود که قول و قرارهایمان را از یاد ببری .
تو نیامده بودی که بمانی تو آمده بودی روزهای نارنجی مرا به آشوب بکشانی و تنهایم بگذاری تو رسم عشق را نمیدانی . و من چه ساده با یک دسته گل صورتی تو را آن که نمی باید، دیدم و به تو دل بستم آنچنان که آفتاب گردان به آفتاب و ماهی به دریا .
تو را ناخدای کشتی عشقم یافتم و به تو تکیه کردم نمی دانستم همیشه کسی هست که در غم دوریش بسوزی و از بی وفاییش بنالی .
چقدر روزهای پاییزی بی رحمند و چقدر عاشقان مظلوم و چقدر واژه عشق دستاویز هر کس و ناکس .
ولی من از جنس تو نیستم من با تو پیمان میبندم تا ریزش آخرین برگ پاییزی به انتظارت بمانم هرچند می دانم تو معنای انتظار را نمیدانی .

خصوصیات پسرا ودخترای ایرونی :
یه دختر اگه با دوست پسرشون بهم بزنه دیگه با کسی دوست نمیشه ولی پسره اگه با دوست دخترش بهم بزنه با سه چهارتای دیگه دوست میشه .
یه دختر اگه بخواد هر کاری میتونه بکنه ولی یه پسر حتی اگه بخواد هم نمیتونه .
اگه یه دختر به یه پسر نگاه کنه پسره فکر می کنه خیلی خوشتیپه ولی اگه یه پسر به یه دختر نگاه کنه دختره فکر میکنه پسره خیلی بی چشم و رو هستش !
یه دختر همیشه سواری می گیره ولی یه پسر همیشه مجبوره سواری بده !
اگه دخترا دور هم جمع بشن درباره همه چیز حرف می زنن جز پسرا ولی اگه پسرا دور هم جمع بشن درباره هیچی حرف نمی زنن جز دخترا !
دخترا کمتر از پسرا آرایش میکنن موهاشون هم کوتاهتره !
دخترا قبل از ازدواج خوشبخت ترند پسرا بعد از ازدواج !
دخترا زندگی رو در عشق میبینن پسرا در غذا .

همیشه دوست داشتم یه همراه داشته باشم یکی که بتونم باهاش حرف بزنم یکی که خوشگل و با کلاس باشه و همیشه با من باشه خوشحالم که تو رو پیدا کردم . . . موبایل نازم !

 
 
 
نگاهی آشنا بر یاس کردم تو را در برگ گل احساس کردم خلاصه در کلاس ناز چشمت دو واحد عاشقی را پاس کردم
 
 
 
دعای طلاق :
یا رب این دلبر شیرین که سپردی به منش 
بسکه    ننر   بود    سپردم     به     ننش
 
 
 
 
.
.
.
.
.
.
.
.
.
گذشت اون ایامی که این پایین چیزی نوشته بود !
 
 
 
 
 
میدونی بچه کرگدن و خرس چی میشه ؟
.
.
.
.
.
همیشه که جواب این پایین نیست خودت فکر کن .
 
 

 
رفته بود هرچی که داشتیم دیگه از خاطر من
کهنه شد   اسم   قشنگت   میون   دفتر من
من فراموش کرده بودم همه   چیزای خوبو
اومدی   باز    تازه کردی تن  زرد   غروبو
به   عشق   تو   زنده   موندم    منو    کشتی
 دوباره                زنده                 کردی
دوست    داشتم   دوسم   داشتی منو کشتی
دوباره              زنده                  کردی
آتش   این   عشق کهنه دیگه خاکستری بود
اومدی    وقتی    تو    سینه نفس آخرین بود
شهر   خاموش    دلم    رو تو پر آوازه کردی
 
این یکی از ترانه های قدیمی گوگوشه اگر کسی اسم یا آدرس این ترانه رو میدونه لطفا برام پیغام بذاره .
 

رفته بود هرچی که داشتیم دیگه از خاطر من
کهنه شد   اسم   قشنگت   میون   دفتر من
من فراموش کرده بودم همه   چیزای خوبو
اومدی   باز    تازه کردی تن   زرد   غروبو
به   عشق   تو   زنده   موندم    منو    کشتی
 دوباره                زنده                 کردی
دوست    داشتم   دوسم  داشتی منو کشتی
دوباره              زنده                  کردی
آتش   این   عشق کهنه دیگه خاکستری بود
اومدی    وقتی    تو    سینه نفس آخرین بود
شهر   خاموش    دلم    رو تو پر آوازه کردی
 
این یکی از ترانه های قدیمی گوگوشه اگر کسی اسم یا آدرس این ترانه رو میدونه لطفا برام پیغام بذاره .
 

 
ترکه ماهواره میخره میذاره رو پشت بوم با ماژیک روش می نویسه کولر !
 
 
کرده رو میبرن جهنم روز بعد میان میبینن نیست میرن تحقیق میکنن میبینن کرده همه رو قاچاقی برده بهشت !
 
 
کرده میره مکه کنار کعبه پرده کعبه رو سفت می چسبه میگه خدایا توبه کردم ! دیگه برای ترکا جوک نمی سازم !منو ببخش ! تو همین حال یه ترکه بهش نزدیک میشه میپرسه ببخشید ! قبله کدوم طرفه ؟ کرده میگه خدایا ببین خودش گیر میده ها !
 
 
یه نفر داشته میدویده ازش میپرسن چرا میدوی ؟ میگه : یادم رفته روزه ام میخوام تا یادم نیومده برم آب بخورم !
 
 
معتاده به دختره متلک میگه : چشاش بیشت لباش بیشت تیپش بیشت دختره برمیگرده میگه : گمشو آشغال ! معتاده میگه انژباط شفر .
 
 



از دیار آفتابگردان عاشق های ، و نیلوفرهای نازک دل و از آنجا که عشق زیاد از کلبه دل دور نیست سلامی دوباره به زندگی خواهم کرد و روی گلبرگ های محبت با قلمی از جنس لبخند نشانی عشق را خواهم نوشت به این امید که هرگاه از کنارش گذشتی به یاد یک خاطره سبز لبخندی به لب بنشانی.

 



http://fars.tv/uploads/audio/NeNVtev3EYQrTZGLgBgj.mp3

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


اسم:آواره.............................. شهرت:سرگردان....................... شغل:گداي محبت...................... محكوميت:به دنيا آمدن................. خوراكم:غم.............................. دلم:خون................................. كوله بارم:حسرت....................... فريادم:سكوت........................... وطنم:غربت.............................. همدمم:تنهايي.......................... جرم:زندگي كردن........................

حرفهایی هست برای گفتن که اگر گوشی نبود نمی گوییم و حرفهایی هست برای نگفتن؛ حرفهایی که هرگز سر به ابتذال گفتن فرود نمی آورند و سرمایه ماورایی هر کس حرف هایی است که برای نگفتن دارد؛ حرفهایی که پاره های بودن آدمی اند و بیان نمی شوند مگر آنکه مخاطب خویش را بیابند...
آخرین مطالب
آخرین مطالب
آخرین مطالب
آخرین مطالب
آخرین مطالب
آخرین مطالب
آخرین مطالب
آخرین مطالب
آخرین مطالب
آخرین مطالب
آخرین مطالب
آخرین مطالب
آخرین مطالب
آخرین مطالب
آخرین مطالب
آخرین مطالب
آخرین مطالب
آخرین مطالب
آخرین مطالب
آخرین مطالب
آخرین مطالب
آخرین مطالب
آخرین مطالب
آخرین مطالب
آخرین مطالب
آخرین مطالب
آخرین مطالب
آخرین مطالب
آخرین مطالب
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
1 خرداد 1393
4 دی 1391 7 آذر 1391 1 شهريور 1391 6 مرداد 1391 5 مرداد 1391 2 مرداد 1391 1 مرداد 1391 5 خرداد 1391 1 اسفند 1390 3 آذر 1390 5 آبان 1390 2 آبان 1390 1 آبان 1390 7 تير 1390 1 ارديبهشت 1390 6 فروردين 1390 5 فروردين 1390 46 شهريور 1389 33 مرداد 1389 32 مرداد 1389 4 آذر 1388
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک   ابتدا ما را با عنوان دلگرفته ها با امیر و آدرس hesetanhayi.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته. در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد .





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 10
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 24
بازدید ماه : 559
بازدید کل : 161516
تعداد مطالب : 134
تعداد نظرات : 78
تعداد آنلاین : 1



آپلود نامحدود عکس و فايل

آپلود عکس