>>kp.kp32@yahoo.com<< ياد خدا آرام بخش دلهاست اي خدا بي تو هيچ و پوچيم....باوووررررررررر کن.با سلام و درود بر همه عزيزان حس تنهايي به وبلاگ حس تنهايي من خوش آمديد اميدوارم كه با ديدن وبلاگ من لحظاتي خوبي داشته باشين با آرزوي موفقيت و سربلندي براي تک تک عزيزان دل امير دوستدار هميشگي شما امير براي ارتباط با من ميتوانيد بهم ایمیل بزنید با تشكر از همه عزيزان لطفا نظر يادتون نره جملات خيلي خيلي خوب
 
دلگرفته ها با امیر
Yad Khoda Aram BaKhSh Del HaSt
 
 
پنج شنبه 26 آبان 1385برچسب:, :: 20:12 ::  نويسنده : امیر و خدا

******************************************

ناگفته ها

******************************************

ناگفته های هست ولی مست
مست ولی نیست
در این دار فانی
همه عمرم به این دنیایی فانی
به نیستی رسیدم در اوج هستی
من اینجا میان دلای شکسته
غمی تو سینه دارم
گلو را به بغضی ستادم همیشه
که از پس روز شبی نهفته
ولی در این شب ها
دل من آرام و بی صدا خفته

-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0

باران بیاید یا نیاید
من باشم یا نباشم
خاطرت باشد یا نباشد
دیگر تنهاییم را با تو هرگز قسمت نمی کنم
حتی نا خوشی هایم را...
و از ته دل به تو می گویم ؛
نا رفیق ! مگر تو با ما بودی ... !؟

-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0

وقتی پایت خواب می رود نمی توانی درست راه بروی لنگ می زنی!

وقتی قلبت خواب می رود نمی توانی درست فکر کنی عاشق می شوی . . .

-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0

تاریک ترین ساعت شب درست ساعات قبل از طلوع خورشید است

پس همیشه امید داشته باش . . .

-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0

صفای ما پابرهنه ها میدونی چیه؟ اینه که هیچ ریگی به کفشمون نیست !

-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0

 

لزومی ندارد من همانی باشم که تو فکر میکنی من همانی ام که حتی فکرش را هم نمیتوانی بکنی

-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0

همیشه میشه تموم کرد، فقط بعضی اوقات دیگه نمی شه دوباره شروع کرد
   
       

******************************************

مثل آن

******************************************

مثل آن مسجد بین راهی تنهایم
 هرکس که می آیدمسافر است
میشکند هم نمازش را هم دلم را...


******************************************

يادت هست؟

******************************************

دل من تنها بود.

دل من هرزه نبود.

دل من عادت داشت.
...
كه بماند یك جا.

به كجا؟ معلوم است!

به در خانه تو.

دل من عادت داشت.

كه بماند آنجا.

پشت یك پرده تور...

كه تو هر روز آن را به كناری بزنی.

دل من ساكن دیوار و دری.

كه تو هر روز از آن می گذری...

دل من ساكن دستان تو بود.

دل من گوشه یك باغچه بود.

كه تو هر روز به آن می نگری.

دل من را دیدی؟

ساکن قلب تو بود..

یادت هست؟

********************

خدایا آنکه در تنهاترین تنهاییم تنهای تنهایم گذاشت تو درتنهاترین تنهاییش تنهای تنهایش نذار!

********************

اگه یه روز حس کردی تویه یه زمان  عاشق دونفری دومی انتخاب کن

چون اگه واقعا عاشق اولی بودی به عشق دومی گرفتار نمیشدی !!

******************************************

روی آن شیشه ی تب دار تو را "ها" کردم

******************************************

روی آن شیشه ی تب دار تو را "ها" کردم،

اسم زیبای تو را با نفسم جا کردم،

شیشه بدجور دلش ابری و بارانی شد،

شیشه را یک شبه تبدیل به دریا کردم،

باسر انگشت کشیدم به دلش عکس تو را،

عکس زیبای تو را سیر تماشا کردم
 

**--**--**--**

ای کاش به دل کسی پا نمی گذاشتیم و
کسی به دلمون پا نمی گذاشت
ای کاش اگه کسی به دلمون پا گذاشت دیگه
دلمون تنها نمی گذاشت
ای کاش اگه یه روز دلمون رو تنها گذاشت
رد پاشو روی دلمون جا نمی گذاشت

**--**--**--**

یک روز جیرجیرک به خرس گفت دوستت دارم

خرس گفت الان وقت خواب زمستونیه بعدا صحبت می کنیم

خرس رفت و خوابید

ولی ای کاش میدونست عمر جیر جیرک فقط سه روزه

******************************************

انگار نه انگار که یه روز ، خاطره هامون یکی بود

******************************************

تو کاری به باران نداری

چه ببارد چه نه

چیزی از من به یاد نمی آوری
...
من اما هزاری هم که از یادت ببرم

همین که ببارد

به خودم می آیم که

همین جایی

ΐ^ΐ^ΐ^ΐ^ΐ^ΐ^ΐ^ΐ^ΐ

بعد از مرگ ،

چشمانم را بر صفحه ای سنگی قاب بگیرید

و کنار اینه‌ی اتاقش بگذارید

تا هیچ وقت فراموش نکند

که هیچ چشمی مانند چشمان من...

فلسفه‌ی عشقش را نخواند و باور نکرد

ΐ^ΐ^ΐ^ΐ^ΐ^ΐ^ΐ^ΐ^ΐ

انگار نه انگار که یه روز ، خاطره هامون یکی بود
قول و قرارمون یکی ، حال و هوامون یکی بود
هنوز گل های خشک تو ، رو طاقچه ی اتاقمه
عطر حضور تو ولی تو لحظه های من کمه

******************************************

حیف قلبم که به تو دادمش

******************************************

فهمیدم که چرا مترسک حرف نمی زند !

 اگر حرف هم بزند باز هم میگویند همان جا بمان و بس !!!

پس بهتر که حرف نزند

 

مهم نیست قفلها در دست کیست

مهم اینه که کلیدها دست خداست

 

زندگی مثل دوچرخه سواری می مونه...

 واسه حفظ تعادلت همیشه باید در حركت باشی

 

اگه یه روزی حس كردی دنیا و آدماش به تو اخم كردن ، دلیلشو تو لبهای بدون لبخند خودت جستجو كن

 

همه دوست دارند به بهشت بروند , اما كسی دوست ندارد بمیرد. بهشت رفتن جرأت مردن میخواهد

 

دکتر شریعتی : مادرم میگفت:

 عاشقی یک شب است و پشیمانی هزار شب

 اما هزار شب است پشیمانم که چرا یک شب عاشقی نکرده ام

******************************************

آسمونتم

******************************************

 

 

آسمونتم...

می تونی همیشه بارونتو تو چشام ببینی...

 

بیاموزیم که اگر ستاره نیستیم ، ابر هم نباشیم که جلوی درخشش ستاره را بگیریم

هیچکس آنقدر فقیر نیست که نتواند لبخندی را به کسی ببخشد ، و هیچ کس آنقدر ثروتمند نیست که نیازی به لبخند نداشته باشد

 

عشق در دریا غرق شدن است و دوست داشتن در دریا شنا کردن(دکتر شریعتی)

جرج آلن: اگر كسی را دوست داری، به او بگو. زیرا قلبها معمولاً با كلماتی كه ناگفته می‌مانند، می‌شكنند

نه نخ داشت با خود  نه سوزن؛

خدا هم نبود!

ولی ...تا رسید،

به من چشم دوخت

چیزی شبیه زمین ‌لرزه آمد

مرا زیر و رو کرد

******************************************

بگو این قصه رویا نیست

******************************************

 

 

شاید نشود به گذشته برگشت و یک آغاز زیبا ساخت ولی میشود هم اکنون آغاز کرد و یک

پایان زیبا ساخت

 

اگه یه روز چشاتو باز کردیو خودتو توی یه کوره دیدی سعی کن پخته بیرون بیایی وگرنه سوختنو همه بلدن

 

 

فکر تنهایی نباش ، تنهایی خودش تنهاست ، تنها به فکر کسی باش که بی تو تنهاست

 

 هر وقت دلم می گرفت با دوست خوبم سایه صحبت می کردم آه امروز هوا ابری است

 

كسی می تواند در پای عشق بمیرد كه پیش از آن زندگی در پیش چشم های وی مرده باشد

 

 

تو به اندازه تنهایی من زیبایی ، من به اندازه زیبایی تو تنهایم

 

 

چیزی که زن دارد و مرد را تسخیر می کند  مهربانی اوست ، نه سیمای زیبایش

 

برای هزارمین بار پرسید: تا حالا شده من دلت رو بشکنم؟

منم برای هزار مین بار به دروغ گفتم نه.هیچ وقت...

تا مبادا دلش بشکنه

******************************************

انگار آخر دنیاست حالا که تو را ندارم

******************************************

از کودک فال فروش پرسیدم چه میکنی ؟

 گفت : به آنان که در دیروز خود مانده اند فردا را می فروشم

این روزا عادت همه رفتن و دل شكستنه

درده تمومه عاشقا پای كسی نشستنه

می خواهم عروسک وار زندگی کنم

تا اگر سرم به سنگ خورد نشکشند

تا اگر دلم را کسی شکست چیزی احساس نکنم

تا اگر به مشکلات زندگی برخوردم بی پروا به آغوش صاحبم که دخترک کوچکی بیش نیست پناه آورم

اما نه …...

چه خوب است که همین انسان خاکی باشم

اما سنگ به سرم نخورد کسی دلم را نشکشند و مشکلات مرا از پای درنیاورد

زمان چقدر سریع می گذرد و ما چقدر آسوده خاطر به امید فردایی می نشینیم که دقیقا مثل دیروز است

میتوانم کسی باشم که آسمانش پرستاره است ، رنگ عشق را ندیده ولی عاشق است.

میتوانم شمعی باشم که عاشق هزار پروانه است ، سوختن پروانه را باور ندارد و مثل خورشید گرم گرم است.

میتوانم سرابی باشم برای دلها ، زخمی باشم برای دردها ، سنگی باشم برای شکستنها.

میتوانم بشکنم دلها را، به بازی بگیرم قلبها را ، و بسوزانم نامه ها را.

میتوانم دو رنگ باشم یک قلب رنگارنگ داشته باشم ، میتوانم در آغوشها بخوابم و آرام باشم.

در مرامم نیست اینگونه باشم ، دلی سیاه و قلبی پر ازدحام داشته باشم .

آسمانی بی ستاره دارم ، قلبی آواره دارم ، نه شمع هستم و نه خورشید ، من یک دل مهتابی دارم.

من که دلم پر از درد است پس چگونه مرحمی برای دردهایم باشم؟

من که خود یک دلشکسته ام ، در غم عشق نشسته ام پس چگونه باید آرام باشم.

نمیتوانم بنویسم قصه رفتنها ، غرق شدن در سراب دلها را .

مینویسم که اسیر دلهای بی وفا بودم ، هنوز قصه تمام نشده ، من نیز قربانی یک عشق دروغین بود

 

 

 

 


http://fars.tv/uploads/audio/NeNVtev3EYQrTZGLgBgj.mp3

نظرات شما عزیزان:

Eli
ساعت21:09---20 مهر 1391
عالی بودن

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


اسم:آواره.............................. شهرت:سرگردان....................... شغل:گداي محبت...................... محكوميت:به دنيا آمدن................. خوراكم:غم.............................. دلم:خون................................. كوله بارم:حسرت....................... فريادم:سكوت........................... وطنم:غربت.............................. همدمم:تنهايي.......................... جرم:زندگي كردن........................

حرفهایی هست برای گفتن که اگر گوشی نبود نمی گوییم و حرفهایی هست برای نگفتن؛ حرفهایی که هرگز سر به ابتذال گفتن فرود نمی آورند و سرمایه ماورایی هر کس حرف هایی است که برای نگفتن دارد؛ حرفهایی که پاره های بودن آدمی اند و بیان نمی شوند مگر آنکه مخاطب خویش را بیابند...
آخرین مطالب
آخرین مطالب
آخرین مطالب
آخرین مطالب
آخرین مطالب
آخرین مطالب
آخرین مطالب
آخرین مطالب
آخرین مطالب
آخرین مطالب
آخرین مطالب
آخرین مطالب
آخرین مطالب
آخرین مطالب
آخرین مطالب
آخرین مطالب
آخرین مطالب
آخرین مطالب
آخرین مطالب
آخرین مطالب
آخرین مطالب
آخرین مطالب
آخرین مطالب
آخرین مطالب
آخرین مطالب
آخرین مطالب
آخرین مطالب
آخرین مطالب
آخرین مطالب
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
1 خرداد 1393
4 دی 1391 7 آذر 1391 1 شهريور 1391 6 مرداد 1391 5 مرداد 1391 2 مرداد 1391 1 مرداد 1391 5 خرداد 1391 1 اسفند 1390 3 آذر 1390 5 آبان 1390 2 آبان 1390 1 آبان 1390 7 تير 1390 1 ارديبهشت 1390 6 فروردين 1390 5 فروردين 1390 46 شهريور 1389 33 مرداد 1389 32 مرداد 1389 4 آذر 1388
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک   ابتدا ما را با عنوان دلگرفته ها با امیر و آدرس hesetanhayi.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته. در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد .





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 50
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 52
بازدید ماه : 602
بازدید کل : 161559
تعداد مطالب : 134
تعداد نظرات : 78
تعداد آنلاین : 1



آپلود نامحدود عکس و فايل

آپلود عکس