>>kp.kp32@yahoo.com<< ياد خدا آرام بخش دلهاست اي خدا بي تو هيچ و پوچيم....باوووررررررررر کن.با سلام و درود بر همه عزيزان حس تنهايي به وبلاگ حس تنهايي من خوش آمديد اميدوارم كه با ديدن وبلاگ من لحظاتي خوبي داشته باشين با آرزوي موفقيت و سربلندي براي تک تک عزيزان دل امير دوستدار هميشگي شما امير براي ارتباط با من ميتوانيد بهم ایمیل بزنید با تشكر از همه عزيزان لطفا نظر يادتون نره برام دعا كن عشق من، همين روزا بميرم
 
دلگرفته ها با امیر
Yad Khoda Aram BaKhSh Del HaSt
 
 
23 مرداد 1389برچسب:, :: 3:19 ::  نويسنده : امیر و خدا

برام دعا كن عشق من، همين روزا بميرم...

آخه دارم از رفتن بدجوري گُر ميگيرم ...

دعا كنم كه اين نفس،تموم شه تا سپيده ...

كسي نفهمه عاشقت، چي تا سحر كشيده ...

اين آخرين باره عزيز،دستامو محكمتر بگير ...

آخه تو كه داري ميري،به من نگو بمون نمير ...

گاهي بيا يه باغ سبز،درش بروت بازه هنوز ...

من با تو سوختم نازنين،باشه برو با من نسوز ...

اگه يروز برگشتي و گفتن فلاني مرده ...

بدون كه زير خاك سرد حس نگاتو برده

گريه نكن براي من قسمت ما همينه ...

دستامو محكمتر بگير لحظه ي آخرينه ...

اين آخرين باره عزيز،دستامو محكمتر بگير ...

آخه تو كه داري ميري،به من نگو بمون نمير ...

گاهي بيا يه باغ سبز،درش بروت بازه هنوز ...

من با تو سوختم نازنين،باشه برو با من نسوز ...

برام دعا كن عـــــــــشــــــــــق من ...

 

 

زيبايي ام را پاياني نيست

وقتي كه در چشمان تو به خواب مي روم

و  هراس كودكانه ام را از پای در می آورم


در عطري كه از تو بر سينه دار

چه بي پروا دوستت دارم

و چه بي نشان تو را گم مي كنم

وقتي كه دروغ مي گويم

 

دختری که در چشمهای من،تو را جستجو می کند

 

 دروغ است

 

این جا فقط پسری است که هر روز از تو می پرسد

اسکله

نبودن تو کافیه

 

کاری دارم 

                                         یه قایقم

تو ساعته یه ربع به عشق

  عقربه ی دقایقم    

گرمی دستای تو رو

                                                  به صدتا دنیا نمی دم                                         

 

 

 

 

وقت که یارم تو بودی

                                                         بی کسیو نفهمیدم                                  

تو بند دل

                                                               سلول عشق

                                       حبس نگاتو می کشم                  

 ولی بازم رو میله ها ش     

                                                                        عکس چشاتو می کشم

آی قصه ی بی سر و ته

                                                                             شعر بدون قافیه            

برای مرگ این پسر

عشق و دوست داشتن

عشق نيروي است در عاشق كه او را

به طرف معشوق مي كشاند

 و دوست داشتن جاذبه اي است در دوست

كه دوست را به طرف دوست مي برد.........

عشق غذا خوردن يك حريص است......

دوست داشتن در سرزميني بيگانه

  يافتني است...... عشق جنونچيزي

 جر خرابي و پريشاني نيست ... اما

دوست داشتن در اوج معراج از سرحد

          عقل فراتر مي رود به قله بلندافتخار......

دوستت دارم . شاید تکراری باشه اما ارزش نوشتن دوباره داشت

گویندشقایق هانمیمیرند ، تا

مرگ شقایقهادوستتدارم

خلوتم را نشکن

خلوتم را نشكن .

تقدیم به تمام عاشقان

خلوتم رانشكن

شايد اين خلوت من كوچكند

به شبپروانه

به صداي نفسشهنامه

به طلوع اخرين افسانه

و غروبي كه دران

نقش ديوانگي يكعاشق

بر سر ديواري پيداشد.

خلوتم رانشكن

خلوتم بس دوراست

ز هواي دل معشوقسهند

خلوتم راه درازي ست ميان من وتو

خلوتم مرواريد است به دستصياد

خلوتم تير وكماني ست به دستسحر

خلوتم راه رسيدن بهخداست

خلوتم رانشكن

عشق واقعی اینجوری بایدباشه

 

عشق خاطره ای است که زمان را توان نابودی آننیست.

نوایی است روح پرور. شاد و خوش آهنگ. نوایی کهترنم آن

به گوش نمی رسد.

عاشق تنها

حقیقت دارد که تو می‌توانی با دست‌های من
    
سه تار قلممو را بنوازی و نُت‌های رنگ پریده را  فیروزه‌ای کنی
    (
باید بسیار زیستهباشی که این همه از آسمان آکنده‌ای)

    حقیقت داردکه من می توانم با شعر های تو
   
با باران مشاعره کنم .. و بند نیایم
    (
باید بسیار گریسته باشم که این همه در واژه های توغوطه‌ورم‌)

   تا من بنفشه هارا  میان شب های زمستان قسمت کنم ،
   
تو یک خوشه انگور به صدایت  تعارفکن
   
خطی از شعرهایت را که بخوانی ،سال ، تحویل می شود
  
 (حقیقت دارد که درحضور تو بودن .. همیشه از نبودن زیبا تر است

نصیحت از من به عزیزان گلم

 

عشق

به کسيعشقبورز کهلايقعشق

 

باشد

 

نهتشنهيعشق

 

چونتشنهروزيسيرابميشود.

  میترسم     

تو میگی بارونرو دوست داری اما وقتی بارون میاد چترت رو باز میکنی

 

تو میگی باد رودوست داری اما وقتی باد میاد پنجره ها رو میبندی

 

تو میگی آفتابرو دوست داری اما وقتی می تابه پرده ها رو می اندازی

 

حالا فهمیدی کهچرا میترسم وقتی میگی

 

            «  دوستت دارم » ؟!!

 



http://fars.tv/uploads/audio/NeNVtev3EYQrTZGLgBgj.mp3

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


اسم:آواره.............................. شهرت:سرگردان....................... شغل:گداي محبت...................... محكوميت:به دنيا آمدن................. خوراكم:غم.............................. دلم:خون................................. كوله بارم:حسرت....................... فريادم:سكوت........................... وطنم:غربت.............................. همدمم:تنهايي.......................... جرم:زندگي كردن........................

حرفهایی هست برای گفتن که اگر گوشی نبود نمی گوییم و حرفهایی هست برای نگفتن؛ حرفهایی که هرگز سر به ابتذال گفتن فرود نمی آورند و سرمایه ماورایی هر کس حرف هایی است که برای نگفتن دارد؛ حرفهایی که پاره های بودن آدمی اند و بیان نمی شوند مگر آنکه مخاطب خویش را بیابند...
آخرین مطالب
آخرین مطالب
آخرین مطالب
آخرین مطالب
آخرین مطالب
آخرین مطالب
آخرین مطالب
آخرین مطالب
آخرین مطالب
آخرین مطالب
آخرین مطالب
آخرین مطالب
آخرین مطالب
آخرین مطالب
آخرین مطالب
آخرین مطالب
آخرین مطالب
آخرین مطالب
آخرین مطالب
آخرین مطالب
آخرین مطالب
آخرین مطالب
آخرین مطالب
آخرین مطالب
آخرین مطالب
آخرین مطالب
آخرین مطالب
آخرین مطالب
آخرین مطالب
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
1 خرداد 1393
4 دی 1391 7 آذر 1391 1 شهريور 1391 6 مرداد 1391 5 مرداد 1391 2 مرداد 1391 1 مرداد 1391 5 خرداد 1391 1 اسفند 1390 3 آذر 1390 5 آبان 1390 2 آبان 1390 1 آبان 1390 7 تير 1390 1 ارديبهشت 1390 6 فروردين 1390 5 فروردين 1390 46 شهريور 1389 33 مرداد 1389 32 مرداد 1389 4 آذر 1388
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک   ابتدا ما را با عنوان دلگرفته ها با امیر و آدرس hesetanhayi.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته. در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد .





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 6
بازدید ماه : 556
بازدید کل : 161513
تعداد مطالب : 134
تعداد نظرات : 78
تعداد آنلاین : 1



آپلود نامحدود عکس و فايل

آپلود عکس