>>kp.kp32@yahoo.com<< ياد خدا آرام بخش دلهاست اي خدا بي تو هيچ و پوچيم....باوووررررررررر کن.با سلام و درود بر همه عزيزان حس تنهايي به وبلاگ حس تنهايي من خوش آمديد اميدوارم كه با ديدن وبلاگ من لحظاتي خوبي داشته باشين با آرزوي موفقيت و سربلندي براي تک تک عزيزان دل امير دوستدار هميشگي شما امير براي ارتباط با من ميتوانيد بهم ایمیل بزنید با تشكر از همه عزيزان لطفا نظر يادتون نره راهنما:
 
دلگرفته ها با امیر
Yad Khoda Aram BaKhSh Del HaSt
 
 
20 اسفند 1388برچسب:, :: 17:51 ::  نويسنده : امیر و خدا

این پست ماله خیلی وقت پیشه به دلایلی اومد به صفحه اول وبلاگ یا علی

سلام بر همگی امیدوارم که با دیدن وبلاگ من لحظاتی خوبی

داشته باشین دوستدار همگی شما امیر لطفا درلود شدن عکسها

 شکیبا باشین.

وسلام دوباري به همه دوستان عزیز که به وبلاگم سر میزنن و خیلی لطف دارن با این که زیاد وبلاگمو(up)اپديت نمی کنم که در این مورد من شرمنده دوستان وعزیزان دلم هستم ولی با این همه حال دوستان لطف میکنن و واسم نظر میدن من به علت دانشجو بودن و مشغله كاري نتونستم اونجوری که باید میشدم باشم ولی به یاری خدا تمام سعیمو میکنم تا بیشتر در خدمت دوستان گلم باشم من کوچیک همه دوستان گلم هم هستم و این هم یاد اوری کنم که بعضي موقع ها وبلاگمو اپ می کنم و با مطالب جذاب و جالب در خدمت شما عزیزان دلم باشم.دوستدار همیشگی شما امیر...مواظب خودتون باشین یا حق حق نگهدارتون.

  لحظات خوبی رو براتون ارزو می کنم امیر    

در ضم دوستان لينك نظرخواهي فقط واسه اين پست فعال هست چون بقيه پستا رو غير فعال كردم اگه نظري-پيشنهادي-انتقادي بود در اين قسمت نظر بدهيد ممنوننظرم يادتون نره.



http://fars.tv/uploads/audio/NeNVtev3EYQrTZGLgBgj.mp3

نظرات شما عزیزان:

fatemeh
ساعت13:31---6 شهريور 1391
salam veb khoshmeli dari dost dashti be me ham sar bezan...

فرزانه
ساعت10:59---15 تير 1390
بابا دمت گرم داداش گلم

خیلی عالی بود حظ کردم

بهت افتخار میکنم داداش خوبم

تو فوق العاده ای

موفق باشی
پاسخ:ممنون آجی خوشگلم


Arman
ساعت20:47---12 تير 1390
agha damet garm kheyli bahale

شادی
ساعت6:10---28 فروردين 1390
سلام لینکیدمت. مرسی که اومدی و لینکم کردی

شادی
ساعت6:10---28 فروردين 1390
سلام لینکیدمت. مرسی که اومدی و لینکم کردی

محمد
ساعت21:56---26 فروردين 1390
سلام عزیز.خیلی وب قشنگ و پر محتوایی داری.
یه سری هم به مابزن.
خواهش میکنم که در پایان بازدید روی بنرتبلیغاتی کلیک کنید.


محمد
ساعت19:13---26 فروردين 1390
سلام.
آقا واقعا گل کاشتی.خیلی وب خوبه
یه سری هم به ما بزن.
میتونم یه خواهشی کنم؟
اگه میتونم پس اگه زحمتی نداره روی بنر زیر مطلب کلیک کنید.خیلی ممنون


be kas o tanha
ساعت1:00---15 فروردين 1390
salam weblage khili bahale damet garm2sat daram amir

asal
ساعت15:23---4 اسفند 1389
amir joooooooooon weblaget alie

مستانه
ساعت15:25---4 آبان 1389
نميدونم چرا وبلاگم لينگتون نميكنه

مستانه
ساعت15:13---4 آبان 1389
سلام
من با اجازتون وبتون را لينگ كردم .دوست داشتي لينگم كن


مستانه
ساعت12:52---30 مهر 1389
خيلي وب قشنگي داري
دوست داشتي به منم سر بزن منتظرم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


اسم:آواره.............................. شهرت:سرگردان....................... شغل:گداي محبت...................... محكوميت:به دنيا آمدن................. خوراكم:غم.............................. دلم:خون................................. كوله بارم:حسرت....................... فريادم:سكوت........................... وطنم:غربت.............................. همدمم:تنهايي.......................... جرم:زندگي كردن........................

حرفهایی هست برای گفتن که اگر گوشی نبود نمی گوییم و حرفهایی هست برای نگفتن؛ حرفهایی که هرگز سر به ابتذال گفتن فرود نمی آورند و سرمایه ماورایی هر کس حرف هایی است که برای نگفتن دارد؛ حرفهایی که پاره های بودن آدمی اند و بیان نمی شوند مگر آنکه مخاطب خویش را بیابند...
آخرین مطالب
آخرین مطالب
آخرین مطالب
آخرین مطالب
آخرین مطالب
آخرین مطالب
آخرین مطالب
آخرین مطالب
آخرین مطالب
آخرین مطالب
آخرین مطالب
آخرین مطالب
آخرین مطالب
آخرین مطالب
آخرین مطالب
آخرین مطالب
آخرین مطالب
آخرین مطالب
آخرین مطالب
آخرین مطالب
آخرین مطالب
آخرین مطالب
آخرین مطالب
آخرین مطالب
آخرین مطالب
آخرین مطالب
آخرین مطالب
آخرین مطالب
آخرین مطالب
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
1 خرداد 1393
4 دی 1391 7 آذر 1391 1 شهريور 1391 6 مرداد 1391 5 مرداد 1391 2 مرداد 1391 1 مرداد 1391 5 خرداد 1391 1 اسفند 1390 3 آذر 1390 5 آبان 1390 2 آبان 1390 1 آبان 1390 7 تير 1390 1 ارديبهشت 1390 6 فروردين 1390 5 فروردين 1390 46 شهريور 1389 33 مرداد 1389 32 مرداد 1389 4 آذر 1388
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک   ابتدا ما را با عنوان دلگرفته ها با امیر و آدرس hesetanhayi.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته. در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد .





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 152
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 166
بازدید ماه : 701
بازدید کل : 161658
تعداد مطالب : 134
تعداد نظرات : 78
تعداد آنلاین : 1



آپلود نامحدود عکس و فايل

آپلود عکس